dinsdag 10 maart 2009

Doelen, doorzettingsvermogen, publiciteit

Doelen zijn er om iets na te streven, dat lukt niet.
Doorzettingsvermogen heb je nodig om een doel na te streven. Dat lukt ook niet.
Publiciteit heb ik nodig om iemand dit weblog te laten lezen, ik weet niet hoe dat moet.

Je zou denken dat ik enorm negatief ben, dat valt echt wel mee. Realistisch zou ik het eerder willen noemen. Als ik niks verander, verandert er niks in de doelen die ik wil bereiken. Die halve zak chips van vanmiddag helpt mij niet om kilo's af te vallen. En bang zijn dat mensen mijn hersenpinsels lezen helpt ook niet om te publiceren.

Conclusie, ik blijf voorlopig maar even tegen mezelf aan praten.
Gewicht vandaag 77kg, ontbijt goed, lunch niet, beloningsmaaltijd komt nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten