zaterdag 28 februari 2009

Zaterdag

Een moeilijk moment kwam vandaag. Je doet erg goed je best, je gaat trouw netjes elke dag op de weegschaal zoals het wordt voorgeschreven maar je ziet nog niet echt een verandering. En ja je weet echt wel dat je het gemiddelde van een hele week moet nemen en dat de week pas een dag of 3 oud is, maar toch is het moeilijk als de weegschaal niet zo hard omlaag gaat als je wilt en dat je zelfs zwaarder bent dan aan het begin van de week. Maar daar moeten we allemaal rekening mee houden en daar moet je even doorheen.
De tussenstand voor deze dagen is, 76, 76,6 en vandaag 76,5. Ik ben benieuwd wat het morgen is.

Maar gelukkig gaan er ook dingen goed, namelijk dat ik absoluut geen trek heb in lekkere dingen. Tussen de maaltijden door heb ik geen honger, ik hunker niet naar het lekkere stukje kaas wat mijn lief zit te eten en ik heb ook geen behoefte aan andere dingen. Dat is dus goed nieuws. En wat nog meer goed nieuws is, is dat ik een verzadigd gevoel heb als ik gegeten heb. Leuk hoor die beloningsmaaltijden waarbij je alles mag eten, maar wat als je dan vol zit? Nou ja, al met al ben ik echt erg blij dat het zo goed gaat en de kilo's zullen vanzelf volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten